Switch to full style
Accesorii care ne fac viata mai usoara in teren, de la sosete la masini 4x4.
Scrie un răspuns

Club Samurai

Mie Dec 22, 2010 3:02 pm

Am dschis acest topic deoarece avem cativa posesori de MASINI ADEVARATE pe acest forum ;)

Va astept cu poze si filmulete.

Re: Club Samurai

Lun Ian 10, 2011 5:00 pm

Din păcate poze şi filme nu am însă un Samurai posed şi îmi e foarte drag de el ptr că merge pe unde îi cer eu, un împătimit vânător şi mare iubitor de natură.În zona mea trseele sunt montane şi destul de solicitante ptr. o maşină nepregătită dar suzi face faţă cu toate că simt lipsa unor CP-re în plus.Visez la o Toyo încă...
Ultima oară modificat de lupumic pe Dum Noi 18, 2012 8:21 am, modificat 1 dată în total.

Re: Club Samurai

Lun Ian 10, 2011 5:13 pm

Pune-ti poze, stiu pe cineva care se bucura cand vede asa ceva ;)

Re: Club Samurai

Vin Ian 14, 2011 12:01 am

Samurai este o masina relativ bunisoara in teren dar consumul exagerat de benzina este nejustificat de mare pentru dimensiunile ei si pentru performantele off-road.

Re: Club Samurai

Vin Ian 14, 2011 10:36 am

A mea consuma relativ putin...
La 100 km cam 9 litri.
Din astia 100 de km, 80 sunt drumul pana la munte si 20km sunt terenul in care vanam.
Nu e foarte usor.
Una peste alta sunt multumit.

Re: Club Samurai

Vin Ian 14, 2011 11:18 pm

Al meu consuma 10% pe sosea ,e drept cu cauciucuri de noroi Pneus reesapate.In teren ia peste 15%,si mai ia foarte mult pina se incalzeste.In opinia mea o masina folosita pentru vinatoare trebuie sa aibe motor diesel ,sa fie spatioasa si inalta pe roti si sa aiba performante bune in teren.Land Rover Discovery consuma 7% pe sosea si 12 -15% motorina in teren ,Toyota poate cu ceva mai mult in teren dar e o masina de off-road adevarata.Samurai face si el ce poate.

Re: Club Samurai

Mar Ian 18, 2011 9:05 pm

Să ştii că Samuraiul face ce poate PIESA dintre volan şi scaun,îţi spun acest lucru fiindcă un şofer montan cu experienţă şi care mână un Sami poate să umilească pe mulţi lăudăroşi ,cu maşini scumpe dar care nu se adapteză condusului montan,acolo unde instinctul îţi dictează să frânezi,obişnuit ca pe asfalt, pe munte trebuie să accelerezi şi de aici încep problemele.Eu văd în Sami o copie a Toyotei însă la scară redusă dar nu degradantă.

Re: Club Samurai

Mar Ian 18, 2011 9:52 pm

lupumic scrie:Să ştii că Samuraiul face ce poate PIESA dintre volan şi scaun,îţi spun acest lucru fiindcă un şofer montan cu experienţă şi care mână un Sami poate să umilească pe mulţi lăudăroşi ,cu maşini scumpe dar care nu se adapteză condusului montan,acolo unde instinctul îţi dictează să frânezi,obişnuit ca pe asfalt, pe munte trebuie să accelerezi şi de aici încep problemele.Eu văd în Sami o copie a Toyotei însă la scară redusă dar nu degradantă.



Nu suna rau ce spui ,eu am asistat la rasturnarea unuia ,chiar de doua ori ..........si piesa dintre volan si scaun avea ceva experienta ..........,prin acel loc am trecut cu wrangleru fara prea mari eforturi ............... ;)
Sunt bune ,dar limitate cu o tendinta mare de rasturnare ,poate confirma colegul nostru @ventura care poseda asa ceva .

Re: Club Samurai

Mar Ian 18, 2011 10:45 pm

Samuraiul face parte din alta clasa decat Wrangler. Sunt doua masini care nu se pot compara intre ele.

Re: Club Samurai

Mie Ian 19, 2011 12:05 am

Eu zic ca nu poti compara Samurai cu Toyota ,diferentele sint de la cer la pamint.Samurai e bun in padure unde trebuie sa te strecori printre copaci dar in mlastina in noroiul mare,pe drumurile de TAF nu poti sa mergi cu el oricita experienta off road ai avea -acolo sint alte masini care fac legea.Dupa cum spunea si otyss sint bune dar limitate!

Re: Club Samurai

Mie Ian 19, 2011 7:17 am

dumitru scrie:Samuraiul face parte din alta clasa decat Wrangler. Sunt doua masini care nu se pot compara intre ele.

Dumitre adevar graita-i,dar nici copie a toyotei nu poate fi ,chiar si la o scara mai mica .....................

Re: Club Samurai

Mie Ian 19, 2011 9:07 pm

lupumic scrie:Să ştii că Samuraiul face ce poate PIESA dintre volan şi scaun,îţi spun acest lucru fiindcă un şofer montan cu experienţă şi care mână un Sami poate să umilească pe mulţi lăudăroşi ,cu maşini scumpe dar care nu se adapteză condusului montan,acolo unde instinctul îţi dictează să frânezi,obişnuit ca pe asfalt, pe munte trebuie să accelerezi şi de aici încep problemele.Eu văd în Sami o copie a Toyotei însă la scară redusă dar nu degradantă.

Intr-un numar al revistei AUTOEXPERT din anul 2005 a fost prezentat un test al unor modele de masini 4x4 destinate off-road-ului greu, printre care se afla si modelul JIMNY al lui SUZUKI.Ma refer, nu intimplator, la SUZUKI JIMNY, intrucat, atunci cand a fost lansat modelul SAMURAI, in EUPROPA, a fost de fapt lansat ca prima generatie a lui JIMNY,nume cu care a fost botezat in JAPONIA.Aparitia, in Europa a primei generatii de JIMNY, a fost cu mult mai tarziu.(asa reiese din prezentarea facuta in CATALOGUL AUTO pentru modele second aferent anului 1998.Am facut aceasta prezentare pentru a scoate in evidenta faptul ca, SUZUKI SAMURAI este un stramos al actualului JIMNY.Revenind la oile noastre, doresc sa adaug un alt comentariu facut in REVISTA AUOEXPERT, mai sus mentionata, in incheierea articolului, despre SUZUKI JIMNY :
Datorita greutatii lui reduse, pana intr-o tona si a sistemului de tractiune adaptat off-road-ului greu, trece cu usurinta prin locuri prin care, greii domeniului : NISSAN PATROL, TOYOTTA LAND CRUSER, MERCEDES G WAGEN, MITSUBISCHI PAGERO, nici macar nu puna roata.Despre SUZUKI SAMURAI, nu am gasit inca, niciun articol.Motorul nu este unul foarte mare pentru ca nici caroseria nu este una mare dar, are niste unghiuri de trecere pe care nu se intalnesc decat la foarte putine marci:
Unghi de atac 42 grade
Unghi de degajare 46 grade.

Re: Club Samurai

Mie Ian 19, 2011 9:22 pm

Cum au spus si unele persoane mai sus aceste masini sunt in categorii diferite.Cu suzuki te dai printre copaci,nu zic ca nu merge si in noroaiele de pe campuri,dar este o cursa intre iepure(patrol,toyota etc.) si testoasa(suzuki etc).Testoasa merge cu 30 km/h si iepurele intr-o mare goana fara probleme ;D .Dar nici iepurele nu se strecoara printre copaci la fel de bine ca testoasa ;D

Re: Club Samurai

Joi Ian 20, 2011 10:04 am

Imi este greu sa ma pronunt asupra calitatilor de off-road ale altor marci, deoarece nu ma pricep prea mult.
Stiu insa ca am urcat mai mult decat Hillux-ul Ajvps Vrancea, pe care l-am lasat in urma impotmolit....
Ultima oară modificat de ventura pe Joi Ian 20, 2011 11:37 am, modificat 1 dată în total.

Re: Club Samurai

Joi Ian 20, 2011 11:26 am

Eu,ca stăpân de Sami, am spus cele de mai sus-postate că această jucărie de maşinuţă e capabilă de multe în teren greu şi spun fiindcă le-am trăit nu din poveştile altora.E adevăr că nu poate fi pusă pe aceeaşi treaptă cu GREII dar nici costurile nu se compară. Ca prevenţie răsturnărilor există flanşe distanţier şi după ce sunt montate ai deja altă maşină.Aşa cum nici la arme nu s-a inventat încă una perfect universală nici...
Scrie un răspuns